Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лаврентій А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Лаврентій А. С. Основні підходи до ідентифікації іміджу, його структурних складових та функціонального простору реалізації [Електронний ресурс] / А. С. Лаврентій // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 20. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_20_27
| 2. |
Лаврентій А. С. Імідж як предмет наукового аналізу [Електронний ресурс] / А. С. Лаврентій // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2019. - № 3. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2019_3_7 Здійснено аналіз наукових досліджень щодо визначення поняття "імідж". Запропоновано авторське визначення цього поняття, а саме: імідж керівника органу державної влади - це результат свідомо утвореного образу державної влади в її персоніфікованому втіленні, що має за мету відобразити рівень зовнішнього сприйняття та оцінку суб'єкта державного управління шляхом реалізації комплексу конкретних характеристик для формування його позитивного сприйняття з боку населення. В результаті дослідження "іміджу" з погляду різних наук визначено, що іміджу надається вагоме значення на сучасному етапі розвитку суспільства. З моменту усвідомлення ролі іміджу в перебігу історичних, соціально-економічних та політичних процесів з'являється прагнення контролювати процес його створення, імідж починає використовуватися в цілях державного управління для досягнення певної мети, виконуючи роль транслятора соціально значущої інформації. Доведено, що для того, щоб сформувати позитивний імідж керівника органу державної влади, необхідно активізувати процес пошуку шляхів налагодження та зміцнення взаємовідносин між суспільством та публічними службовцями шляхом реалізації планової діяльності керівників органів державної влади з громадськістю та низкою інституцій громадянського суспільства.Здійснено аналіз наукових досліджень щодо визначення поняття "імідж". Запропоновано авторське визначення цього поняття, а саме: імідж керівника органу державної влади - це результат свідомо утвореного образу державної влади в її персоніфікованому втіленні, що має за мету відобразити рівень зовнішнього сприйняття та оцінку суб'єкта державного управління шляхом реалізації комплексу конкретних характеристик для формування його позитивного сприйняття з боку населення. В результаті дослідження "іміджу" з погляду різних наук визначено, що іміджу надається вагоме значення на сучасному етапі розвитку суспільства. З моменту усвідомлення ролі іміджу в перебігу історичних, соціально-економічних та політичних процесів з'являється прагнення контролювати процес його створення, імідж починає використовуватися в цілях державного управління для досягнення певної мети, виконуючи роль транслятора соціально значущої інформації. Доведено, що для того, щоб сформувати позитивний імідж керівника органу державної влади, необхідно активізувати процес пошуку шляхів налагодження та зміцнення взаємовідносин між суспільством та публічними службовцями шляхом реалізації планової діяльності керівників органів державної влади з громадськістю та низкою інституцій громадянського суспільства.
| 3. |
Лаврентій А. С. Теоретична ідентифікація іміджу в контексті сучасних дослідницьких підходів [Електронний ресурс] / А. С. Лаврентій. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2017. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2017_10_22
| 4. |
Лаврентій А. С. Налагодження ефективної комунікативної взаємодії між органами державної влади та інститутами громадянського суспільства в Україні [Електронний ресурс] / А. С. Лаврентій // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Державне управління. - 2016. - Вип. 1. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknud_2016_1_8
|
|
|